Avatar billede hitchcock Praktikant
29. maj 2020 - 21:07 Der er 1 kommentar

Grafikkort udenfor kabinet

Hej eksperter.

Jeg har dummet mig - jeg har købt et Asus NVIDIA GTX 1050 grafikkort, uden at tænke på mit kabinet er slimline. Den lange bracket passer ikke, og det er desuden så højt at det blokerer for mit netværkskort.

Jeg overvejer nu to muligheder, 1) forsøge at sælge kortet igen og købe et slimline kort, og 2) købe en pcie forlænger, og have kortet udenfor kabinettet.

Kan det sidste lade sig gøre, eller er det en uholdbar løsning?

Mvh
Avatar billede ErikHg Ekspert
29. maj 2020 - 22:27 #1
Her du købt kortet over nettet mener jeg at du har mulighed for at returnere det.
Der er noget med 14 dages returret, når man handler over nettet. Har du handlet over nettet er det forhåbentlig med betalingskort, da denne type transaktionen kommer under indsigelsesordning, hvad bankoverførsel ikke gør.

https://www.forbrug.dk/raad-og-rettigheder/e-handel/fortrydelsesret-og-klager/

Jeg synes ikke umiddelbart at det lyde som en holdbar løsning med at have kortet udenfor.