Avatar billede 450025 Ekspert
02. juni 2020 - 11:53 Der er 1 løsning

Har Gmail fått corwit eller har den Alsenheimer å dårlig husk?

Jeg har 2 programmer Word 2019 og  Google Chrome dette gjeller Mail.

Når jeg skriv i Epost Gmail - så blir ord borte til tider hele setning også  (så går jeg Bakk å reperere)  skriv viderer -  så går der en stun så har jeg samme problem igjen.  Reparer  jeg blir gal av dette maset.

I Word kan jeg skrive alt jeg orker hele sider uten dette Problem.    Har ikke problem her heller på dette Forum. Word har ikke Alsenheimer å er ikke smittet.

Kan Google Chrome ha fått alderdom syke  (Alsenheimer alder 120 år?)  Eller Smittet av Virus corwit19?  Den husker jo ikke noe -  det bare glipper hele tiden med ord å setninger.

Jeg gjetter kan det være at Gmail ikke har vert oppdatert og mangler Dette burte ikke være det for alt annet i Gmail virker jo?
Kan det være en innstilling jeg ikke vet om?
Er der noen her som vet hva jeg kan gjøre for og få slutt på dette.
Takk om noen vet hvordan.
Avatar billede 450025 Ekspert
03. juni 2020 - 07:17 #1
Jeg vet ikke om dette kan løse det jeg spør om - fant et sted hvor der stod prøv  insert på Tastaturet trykk på denne kan tenkes det hjelper?
Jeg har ikke prøvd en da er dete sat vil jeg bli Glad så klart.
Skal prøve en stund se om det virker - den knappen har jeg ikke vert borte i før?
Hva misjon har egenlig denne knappen  om noen vet  dette.