Avatar billede addi Praktikant
05. juni 2020 - 00:02 Der er 5 kommentarer

Input lag

Hej
Jeg sidder med et kæmpe problem da jeg i en længere periode at haft problemer med input lag, altså responstiden på min mus bliver dårlig ud af det blå. Jeg har for lidt siden købt ny computer og har problemer med at min pc ligepludselig begynder at få input lag, og for at det kan fikses så skal min pc genstartes. Efter jeg har genstartet min pc så forsvinder input laggen men kommer igen efter få timer. Dette er ikke for heldigt idet jeg spiller FPS spil. Nogen som ved hvorfor dette sker og hvordan det kan fikses?
Tusind tak for svar :-)
Avatar billede Rune1983 Ekspert
05. juni 2020 - 07:02 #1
Nogle flere informationer kunne være rart.

Hvilken version af windows køre du?
Køre du med kablet eller trådløst netværk?
Er drivere opdateret?
Er windows fuldt opdateret?
Avatar billede 220661 Ekspert
05. juni 2020 - 07:41 #2
Hvilken type pc bruger du? Bærbar eller stationær?
Står strømstyringen til høj ydelse?
Er din bærbar koblet på strøm hele tiden hvis sådan en bruges?
Avatar billede claes57 Ekspert
05. juni 2020 - 07:53 #3
hvis mus er trådløs vil usb, så tjek i størmstyring/usb-indstillinger, og sæt den til maks, og ikke lukke ned for at spare strøm
Avatar billede addi Praktikant
06. juni 2020 - 17:59 #4
Her er de yderligere informationer:
Windows: Windows 10 Home (1909)
Mine drivere er fuldt opdaterede
Mit Windows er fuldt opdateret
Jeg bruger en stationær
Har en 650 Watt strømforsyning
Min mus er ikke trådløs
Bruger Lan-kabel
Avatar billede KHN Guru
06. juni 2020 - 21:42 #5
Du kan prøve at følge denne vejledning:
https://www.minitool.com/news/windows-10-keyboard-lag.html
for at se om det løser dit problem.