Avatar billede LLG Juniormester
06. juni 2020 - 16:10 Der er 1 kommentar og
1 løsning

DTP program til imac

På min win pc brugte jeg ms office publisher som dtp program.
Dette findes ikke til iMac, men er der nogen der ved om der findes noget lignende til iMac der er lige så enkelt at bruge?

Mvh
LG.
Avatar billede Slater Ekspert
06. juni 2020 - 18:34 #1
Kommer nok an på hvad du vil give for det, og hvad du kræver af det.

Inden for DTP er Adobe InDesign og Quark nok de største spillere, så vidt jeg ved, men koster en del knaster. Alternativt kunne du prøve det gratis og open source alternativ Scribus, som også virker på Mac.
Avatar billede milter Ekspert
06. juni 2020 - 21:20 #2
Jeg ville kigge grundigt på Serifs Affinity Publisher. Jeg kender det ikke personligt, men jeg har brugt og bruger stadig Serifs tidlige PagePlus en hel del :

https://affinity.serif.com/en-us/publisher/