Avatar billede per2edb Guru
07. juni 2020 - 18:56 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Overfører en fil til cvs

Jeg overfører en fil til cvs
Se nedenfor:
Det har virket før men efter nogle opdateringer i access får jeg pludselig at vide at
"Gantt_Project_Leverancer Eksportspecifikation"
ikke eksisterer mere?

Er der nogen der ved hvor den kunne være eller hvordan den laves igen!

  DoCmd.TransferText acExportDelim, "Gantt_Project_Leverancer Eksportspecifikation", "Gantt_Project_Leverancer", strPath & "\ERP_Gantt_Project_Leverancer.csv", True
Avatar billede terry Ekspert
07. juni 2020 - 19:55 #1
have you checked to see if it does exist?
Avatar billede terry Ekspert
07. juni 2020 - 19:57 #2
you could try an create a new export spec to see if you get the saem error
Avatar billede per2edb Guru
07. juni 2020 - 22:01 #3
Gantt_Project_Leverancer Eksportspecifikation kan ikke findes nogen steder

  DoCmd.TransferText acExportDelim, "Gantt_Project_Leverancer Eksportspecifikation", "Gantt_Project_Leverancer", strPath & "\ERP_Gantt_Project_Leverancer.csv", True

kan heller ikke "køres" igen da den fejler
Avatar billede terry Ekspert
08. juni 2020 - 10:05 #4
"Gantt_Project_Leverancer Eksportspecifikation kan ikke findes nogen steder"

Do you know where to look? If it desont exits then it will fail because the DoCmd.TransferText needs it to work.
If it doesnt exist then you need to create it again.
Avatar billede terry Ekspert
08. juni 2020 - 10:08 #5
"kan heller ikke "køres" igen da den fejler "

it needs to exist, or you obvioulsy cant run it without it failing

https://access-programmers.com/creating-an-import-specification-in-access-2003
Avatar billede per2edb Guru
08. juni 2020 - 12:56 #6
Så virker det igen. Tak for hjælpen
En opdatering havde fjernet txt filen
Avatar billede terry Ekspert
08. juni 2020 - 13:11 #7
"En opdatering havde fjernet txt filen "
What text file?