Avatar billede Ingolf Juniormester
09. juni 2020 - 17:53 Der er 1 løsning

Hvordan afbryder modtager delefunktion i Google sheets?

Jeg har fabrikeret et Google regneark til en anden person.

Denne person spørger mig: Hvordan afbrydes delefunktionen i modtagede regneark for at indtastede data hos modtageren ikke vises hos mig?

Downloader modtagern til Excel format ryger en del af formateringen. Så denne vej er ikke farbar.

Modtageren har brug for at udsende Google regnearket til en hel del menesker, der også skal kunne arbejde i regnearket helt privat uden at det er linket til afsenderen.

Håber der er en løsning
Avatar billede supertekst Ekspert
09. juni 2020 - 18:12 #1