Avatar billede bent-mark Juniormester
09. juni 2020 - 19:31 Der er 3 kommentarer

Printe fra Edge

Jeg har på arbejde nogle kollegaer som ikke kan printe ud fra Edge, jeg kan godt selv, men da jeg er IT hjælper er det et problem som jeg gerne vil have lidt hjælp til at løse. Computerne køre på Win 10 pro og er opdateret med 1909.
Avatar billede thomas_bk Ekspert
10. juni 2020 - 07:47 #1
Er det nyeste chromium baseret edge eller den oprindelige version?
Avatar billede posten Ekspert
10. juni 2020 - 10:30 #2
har selv nu prøvet edge genvejen ctrl + p virker jo også dér
Avatar billede bent-mark Juniormester
16. juni 2020 - 13:44 #3
Hej
Det er den gamle edge, og jeg har prøvet alt og kommer godt nok frem og vælger printer men så sker der ikke mere.