Avatar billede ErikHg Ekspert
12. juni 2020 - 13:26 Der er 2 kommentarer

Genopret forbindelse til drev igen - Hvad menes der med det?

Jeg har et spørgsmål angående en meddelelse der popper op når jeg klikker på "Fokushjælp" yderst til højre på proceslinjen. Der står: "Sikkerhed og vedligeholdelse - Opret forbindelse til drevet igen. Forbindelsen til drevet til filhistorik var afbrudt for længe. Gendan forbindelsen til det, og tryk eller klik derefter for at blive ved med at gemme"
Der er installeret Windows 10 Pro 64 bit på maskinen - der er selvbygget.

Linket herunder fører til et foto af meddelelsen.

.https://ibb.co/Qv5FqKK

Problemer er af jeg ikke er klar over proceduren ifm. med at gendanne forbindelsen.

På forhånd tak.

ErikHg
Avatar billede ErikHg Ekspert
13. juni 2020 - 19:00 #1
Problemet er løst!
Avatar billede ErikHg Ekspert
28. juli 2020 - 20:22 #2
Jeg troede at problemet var løst, men dette er desværre vendt frygteligt tilbage.

https://ibb.co/fpvn9MJ

Jeg fatter ikke hvorfor dette sker - der var aldrig lignende problemer med
Windows 7.
Men når noget virker godt og alle er tilfredse med det, så skal det ændres.
Windows 10 virker generelt godt, men på dette punkt er der altså en stor brist.
Håber at nogen kan hjælpe.