Avatar billede prisknuseren Seniormester
13. juni 2020 - 10:04 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

skjule et ark

I dette link er der to ark, de linker til hinanden, men hvordan har de skjult ark-fanerne?

https://www.excel-regneark.dk/koerselsfradrag-befordring
Avatar billede ebea Ekspert
13. juni 2020 - 10:37 #1
Nu kommer regnearket fra Excel-regneark, og de er nok ikke interesseret i at alle skal have adgang ;-)
Men hvis du kigger i projektmappen, så vil du se at den er blevet Password beskyttet, og du vil dermed ikke vil have adgang til visningen af de skjulte ark, da det ikke har effekt at låse dem op.
Avatar billede prisknuseren Seniormester
13. juni 2020 - 10:54 #2
Projektmappen? Hvor?
Avatar billede prisknuseren Seniormester
13. juni 2020 - 10:55 #3
Nåh ok, men den indeholder ikke ARK
Avatar billede ebea Ekspert
13. juni 2020 - 11:45 #4
#3 - Tryk på Alt+F11. Der kan du se oversigten over Ark indeholdt. Og et klik på projektmappen, viser dig egenskaber for mappen (og at der er sat Password).
Avatar billede prisknuseren Seniormester
13. juni 2020 - 12:56 #5
Tryk på Alt+F11 - virker ikke på MacBook
Avatar billede ebea Ekspert
13. juni 2020 - 13:23 #6
#5
Opt+F11 eller Fn+Opt+F11
Der står jo ingen steder, at du bruger MacBook ;-)