Avatar billede Jolles Professor
17. juni 2020 - 13:43 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Google-drev som genvej på skrivebordet.

På min asus vivo har jeg google drev so genvej på skrvebordet. Det er praktisk, da vi er flere, der skal kunne benytte drevet.
Men jeg kan ikke huske, hvordan jeg har fået genvejen.
Er der nogen hjælp at hente her?

Ligeledes vil jeg gerne kunne højreklikke på et dok. og bruge "send til..." drevet.
Kan man det?
Venlig hilsen i det dejlige vejr.
Avatar billede thomas_bk Ekspert
17. juni 2020 - 13:59 #1
Jeg vil mene at du enten kan kopiere drevet fra fil explorer og indsætte som genvej på skrivebordet eller trække drevet fra fil explorer over på skrive bordet og derved lave en genvej.
Avatar billede Jolles Professor
17. juni 2020 - 14:38 #2
Hvordan, Thomas? (eller andre)
Avatar billede Slettet bruger
17. juni 2020 - 14:58 #3
Højre-klik på selve drevet og vælg send til -> skrivebord - så laver den en genvej dertil
Avatar billede Jolles Professor
19. juni 2020 - 15:42 #4
Ja, men hvor er google drevet ? Ikke i dokumenter, men hvor så?
Avatar billede thomas_bk Ekspert
19. juni 2020 - 15:52 #5
I min computer
Avatar billede Jolles Professor
19. juni 2020 - 21:09 #6
Vi kommer nok ikke videre. Jeg lukker.