Avatar billede torben lind Forsker
19. juni 2020 - 08:45 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Fjerne ikoner iphone Xs max

Hej allesammen.
Jeg ville høre om der er en mulighed for at fjerne 2 ikoner fra låseskærm(kamera og lommelygte),hvis der er en mulighed,hvordan gør man det.Jeg ønsker special at fjerne lommelygte,da den flere gange er åbnet når jeg har telefonen i lommen.
Torben
Avatar billede puren Ekspert
19. juni 2020 - 16:44 #1
fristes til at sige du nok får et hurtigere svar hos apple eget forum men de er jo taget i at lyve gang på gang så måske der kommer et hurtigere svare, det er så bare om det er ærligt.

påstand om at apple lyver i deres findes her https://www.youtube.com/watch?v=LrILfIE9IB4
Avatar billede Lone Praktikant
23. oktober 2021 - 13:24 #2
Hej Torben Lind
Fandt du en løsning på at fjerne lommelygten fra låst skærm? Jeg synes også det er mega irriterende at den tænder i tide og utide fordi man kommer til at holde lige der hvor ikonet er.
Mvh Lone
Avatar billede torben lind Forsker
23. oktober 2021 - 13:44 #3
Hej Lone.
Der er ikke nogle der har kunne hjælpe indtil nu.
Avatar billede Erik K Ekspert
23. oktober 2021 - 19:21 #4
Medmindre det er ændret for nyligt, så kan de to ikoner ikke fjernes.

De kan dog på en måske lidt uhensigtsmæssig måde deaktiveres
Avatar billede Lone Praktikant
23. oktober 2021 - 20:20 #5
Okay - Hvordan kan de fjernes mon?
Avatar billede Lone Praktikant
23. oktober 2021 - 20:22 #6
Eller deaktiveres mente jeg😉
Avatar billede Erik K Ekspert
23. oktober 2021 - 20:34 #7
Du kan deaktivere den, men det betyder at telefonen ikke kan vækkes ved at tappe på skærmen eller når du løfter den op. Det er derfor jeg kalder den løsning for "måske uhensigtsmæssig".
Men der er desværre mange begrænsninger på, hvad man kan gøre på en iPhone/iPad.

Se en video her, hvordan du kan gøre, hvis du kan undvære de to ting jeg nævner foroven

https://www.youtube.com/watch?v=GudFMO4tEaY