Avatar billede Gevin Novice
19. juni 2020 - 23:08 Der er 5 kommentarer

Hvordan indsætter jeg minecookies ikon i toppen?

Hej,

Jeg vil gerne tilmelde mig minecookies, og man skal indsætte et ikon i toppen, for at blive godkendt.

Skal have indsat det i sidehovedet på www.spiselige-insekter.dk . Siden er lavet i wordpress og jeg bruger Costumify som tema. Ved ikke om det har relevans for, hvordan man gør det.

Kan noget hjælpe? :)
Avatar billede stjans Guru
20. juni 2020 - 09:45 #1
Øøøøhhhh... Jeg skal lige være sikker:

Du har nogle cookieinformationer, som du gerne vil have at besøgende accepterer - er det korrekt ?.

Hvis ja, så kig efter et cookie plugin; de kan mange gange indstiles til at vises forskellige steder på dit site.

Selv bruger jeg cookiebot.
Avatar billede Gevin Novice
20. juni 2020 - 10:24 #2
Nej, har allerede et plugin til cookieinformationerne.

Vil gerne have indsat minecookies ikonet (lille blå trekant) oppe i højre hjørne af min side.
Avatar billede stjans Guru
21. juni 2020 - 09:18 #3
Aaaah - OK.
Avatar billede Golfy Praktikant
29. oktober 2020 - 16:54 #4
Hejsa,

fandt du nogensinde en løsning på dit problem?

Fordi jeg har nemlig samme problem med mine sider www.fodboldgolf.dk og minigolfbaner.dk

Jeg kan sagtens få cookie info i bunden, men de kræver at det er i toppen.
Avatar billede KlavsB Praktikant
04. marts 2022 - 10:00 #5
Har du fundet en løsning? Ellers kan du installere Elementor og gøre det den vej i gennem. Det har vi gjort på Galeo.dk