Avatar billede Str1kez Seniormester
21. juni 2020 - 08:07 Der er 1 løsning

Hvad betyder "oppetid"?

Hej Computerworld
Jeg har siddet lidt og kigget på min Jobliste på min PC, og kan se inde under ydeevne at der står "oppetid". Jeg synes ikke jeg kan finde ud af hvad, det betyder. Jo, jeg kan jo godt se der står 14 timer, 30 min fx. men det kan bare ikke passe med hvor længe pc'en har kørt siden genstart?
Nogen der ved hvad det betyer? Syntes jeg har prøvet at google, men uden held.
På forhånd tak :)
Avatar billede 220661 Ekspert
21. juni 2020 - 08:15 #1
Oppetid er den tid pc har kørt siden sidste genstart.
http://windowsbulletin.com/da/how-to-find-the-system-uptime-under-windows/