Avatar billede 2deep Juniormester
22. juni 2020 - 10:27 Der er 3 kommentarer

syncronisering

Hej

Min telefon syncroniserer med familiens ipad.
Det giver ingen mening , og derfor skal enhederne hver gemme i clouden og ikke dele med hinanden.
begge enheder kører på mit apple ID.
Avatar billede claes57 Ekspert
22. juni 2020 - 10:48 #1
Start familiedeling og opret en 'familie' login på iPad. Husk at skifte adgangskode på din konto, så familie kun kender (og bruger) familiekonto
https://support.apple.com/da-dk/HT204976
Avatar billede 2deep Juniormester
22. juni 2020 - 10:57 #2
tak,
Men løser det problemet?

Jeg ønsker netop IKKE at dele billeder mm mellem mine devises? :)
Avatar billede claes57 Ekspert
22. juni 2020 - 11:32 #3
Det er så to konti i samme familie, så i kan dele fx app-køb, men netop ikke data i øvrigt.