Avatar billede Christina98 Praktikant
01. juli 2020 - 13:22 Der er 3 kommentarer

Midlertidig brugerprofil Windows 10

Når jeg starter Windows 10 på min HP pc,og logger ind på min bruger, så kommer jeg ind på en midlertidig brugerprofil. Mine dokumenter og billeder er stadig under min brugerprofil men de ligger bare ikke på skrivebordet længere, jeg er nødt til at finde dem via dokumenter - denne pc - brugere - og så min bruger. Hvordan kan jeg komme til at logge på min oprindelige profil igen i stedet for den midlertidige brugerprofil?
Håber der er nogle der kan hjælpe mig. På forhånd tak.
Avatar billede 220661 Ekspert
01. juli 2020 - 18:00 #1
Hvis du trykker på startknappen og trykker her på din konto og vælger log af. Kan du så få lov til at logge på den rette konto?
Har du to konti du kan logge på ved login skærmen ved opstart pc?
Avatar billede 220661 Ekspert
01. juli 2020 - 18:04 #2
Hvordan lukker du pc ned? Er det helt luk eller slumre/dvale?
Har du forsøgt en ren start fra bunden af?