Avatar billede Jørgen1979 Praktikant
01. juli 2020 - 14:39 Der er 3 kommentarer

Macro eller automatisk løsning til kun at vise sidste måneds dataværdi på graf med flere input

Har en årsgraf i excel med 12 måneder med to Y akser jeg opdaterer hver måned. Hver måned har en bar graf for faktisk salg og budgetteret salg ved siden af hinaden tilhørende den primære Y akse og 3 indeks grafer tilhørende den anden Y akse. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at vise dataværdien på hver af disse grafer hver måned, men kun for den seneste måneds data og således fjerne de tal der stod måneden før. Nogen der kender til en løsning enten som en makro eller som en formel?

På forhånd tak
Avatar billede Juul Forsker
02. juli 2020 - 13:06 #1
Mon ikke dette er en af de spørgsmål hvor et eksempel ville være virkelig givende? :)
Avatar billede Jørgen1979 Praktikant
02. juli 2020 - 13:40 #2
Hej Juul, Gerne men hvorhenne kan jeg uploade et billede af dette?
Avatar billede Jørgen1979 Praktikant
02. juli 2020 - 13:41 #3
Kan ikke se noget upload icon nogen steder :-)