Avatar billede HAO Praktikant
06. juli 2020 - 15:05 Der er 3 kommentarer

Udgået mailadresse.

Jeg har for ca. 2 år siden fået slettet min mailadresse ("....@mail.dk") ved TDC/YouSee og ændret til en gmail ("......@gmail.com".  Men jeg bliver ved med at få meddelelser på min gamle mailadresse. Hvordan kan det mon lade sig gøre? - Jeg har spurgt TDC som ikke kan give mig svar. Måske i kan hjælpe mig?
Avatar billede hjolsen Ekspert
06. juli 2020 - 15:50 #1
Tja...  min  "TDC" mail blev  lukket (af TDC ) for snart 10 år siden men den modtager jeg stadig mails på ....
Avatar billede claes57 Ekspert
07. juli 2020 - 11:49 #2
Hvis det kun er spam, så bare glem det.
Hvis der er 'vigtige' mails imellem, så kontakt afsender, og få dem til at rette din mail-adresse.
Og derefter - lad være med at kontrollere @mail.dk længere. Fjern den fra din opsætning.
Avatar billede bsn Forsker
07. juli 2020 - 12:48 #3
Du har sikkert opgivet din nye mailadresse til TDC, og de derfor videresender mails fra din gamle konto...