Avatar billede B. Bolding Praktikant
06. juli 2020 - 16:57 Der er 1 kommentar

Web service til FIK-kreditor

Hej

Er der nogen som kender til at der skulle være en web service, hvor man kan slå et nummer på en FIK-kreditor op?
Det er det 8 cifrede nummer på det fælles indbetalingskort.

Et opslag skulle gerne kunne verificere at det er den korrekte kreditor, der står angivet på indbetalingskortet.

Venlig hilsen
Birgit
Avatar billede wise Seniormester
06. juli 2020 - 22:18 #1
Jeg tror kun at banker selv har den. Men håber da at andre har bedre info ;-)