Avatar billede Klaus W Guru
06. juli 2020 - 20:39 Der er 1 løsning

Flyt Billeder

Godaften Excel hjælpere

Jeg har en lille udfordring, jeg er i gang med at lave en lille Excel fil med oversigt over mit fiskegrej.
Min udfordring er at jeg gerne vil have at når jeg skriver grejets navn i række 3, 6,9, osv. Skulle billede af fiskegrejet gerne blive vist i cellen oven over.
Billederne hentes fra Arket Billeder kolonne A.
På forhånd tak
Hilsen Klaus W
https://www.dropbox.com/sh/a5c6jxonqy49pj0/AAAG1Yd-tJAN482KOmy4N1b0a?dl=0
Avatar billede Klaus W Guru
16. juli 2020 - 09:21 #1
Fandt lige løsningen selv.

KW