Avatar billede Balltorture Praktikant
10. juli 2020 - 20:48 Der er 2 kommentarer

Dansk ordbog til CAT B26

Jeg har købt en CAT B26 dumb-phone hos Compumail.dk da jeg kun bruger den slags ved siden af min PC.
De lovede i telefonen at der var dansk ordbog, men ak nej. Istedet for at returnere den vil jeg prøve at se om der eksisterer mulighed for at få installeret dansk ordbog.

Kan det lade sig gøre i den her smarte tid?
Avatar billede Slettet bruger
10. juli 2020 - 23:50 #1
CAT B26 tilbydes ikke med Skandinavisk udgave. Heldet med denne er ikke med på Dansk, hellere ingen ordbog, da det rent faktisk er en ren faktisk "dum" telefon kun med inkluderet sprogpakke, som er kun udelukkende til brugergrænse overflade der ilbydes der hvad der findes i den og ikke.

Hvis du vil have en med dansk ordbog, skal du skifte til deres dyrere smartphone udgave, eller køb dig andet robust smartphone som vil understøtte mere end hvad CAT B26 kan byde på.

Alt hvad der ligner som CAT B26 og som er dumme telefoner, kan faktisk ikke mere end hvad man efterspørger. Pris klasser som ligger på 400-900.

Herefter og er større, kan faktisk det du efterspørger.

Inspiration for robuste telefoner?

https://www.elgiganten.dk/cms/robuste-smartphones/smartphones-der-kan-holde-til-det-meste/

http://www.haandvaerker-mobilen.dk/
Avatar billede Slettet bruger
10. juli 2020 - 23:51 #2
Hopper af tråden