16. juli 2020 - 10:38 Der er 5 kommentarer

FJERN BING !

Hej,

Min datter fik lov til at låne min PC (som har en del kritiske programmer (egenudviklet)), med den tydelige besked på, at hun ikke måtte installere noget, som kunne påvirke ovennævnte programmer.

Det gjorde hun heller ikke - aktivt - med min søgemaskine gik sig en tur.

Nu har jeg BING og vil have den fjernet.

Har søgt på nettet, men finder ingen nem måde at fjerne den på !  (Suk og atter suk)

Findes der en nem (uden at det kræver gen-installation!)  metode  til at at fjerne BING'en ..

Har en win-10 home....

Det ville være super (BINGo !)

Kristian
Avatar billede ole_madsen Ekspert
16. juli 2020 - 10:51 #1
Bing er Microsofts søgemaskine - som udgangspunkt er den ikke installeret som program.

Men i specifikke browsere kan den være blevet sat som standard-søgemaskine eller føjet til som et add-in/plugin.

Hvordan oplever du den (hvordan viser den sig), og hvilke browsere bruger du?
Avatar billede ErikHg Ekspert
16. juli 2020 - 12:00 #2
16. juli 2020 - 12:12 #3
Hej

Att: ErikHG:  Tak for link-  Ser på det i aften.

Og melder tilbage.

KR
Avatar billede 220661 Ekspert
16. juli 2020 - 16:07 #4
Kopier dette ind i adressefeltet:
Edge://settings/search      og tryk enter
Ret din søgemaskine til Google
Nedenunder vælger du adresselinje i stedet for søgefelt.
Når du vælger ny fane kommer der stadig den side frem som normalt, men søgefeltet du skriver i giver en Google søgning i stedet for Bing.
Du kan når du er derinde også fjerne de foreslåede søgemaskiner der er som du ikke vil have der.
Avatar billede 220661 Ekspert
16. juli 2020 - 16:08 #5
Det er Microsoft Edge browser jeg henviser til.