Avatar billede Poul Praktikant
20. juli 2020 - 21:55 Der er 4 kommentarer

Nulstil MAGINON vildtkamera

ER der nogen der ved hvordan man nulstiller et MAGINON WK 4HD vildtkamera.
På forhånd tak.
Avatar billede jernrosen3 Forsker
21. juli 2020 - 05:22 #1
Jeg har fundet en brugermanual på nettet .. her :
https://docplayer.dk/46448474-Brugsanvisning-overvaagningskamera-med-3-zoners-bevaegelsessensor-kundeservice-model-wk-4-hd.html

Som jeg læser den :

Setup  On -  ( skydeknap )

Menu  ( Knap )

Pil op - pil ned

Automatiske optagelsesmodus - Foto ell. Video

Fabrikkens indstilling - Nej / Ja - Pil Højre/Venstre - OK
Avatar billede Poul Praktikant
21. juli 2020 - 06:39 #2
Hej igen
Jeg tror du har misforstået mit spørgsmål, jeg mener nulstil MAGINON kameraet da jeg har mistet min kode, de skriver man skal sende det til Tyskland for at få det åbnet igen kun hvis man har en kvittering den har jeg ikke mere, kameraet har aldrig været brugt det har ligget i mit våbenskab, jeg tænkte nu vil jeg prøve at bruge det men kan ikke.
21. juli 2020 - 09:25 #3
Hej,

Dette kan være en "wild goose hunting" - apropos jagt.

Har du en installations CD/DVD  / usb-disk ??

Jeg har en ide om, at på (i ?) denne disk  /  USB-disk MÅ være en initialiserings rutine (eller "låse-op" rutine),  så  det på en eller anden måde vil være muligt at få gang i kameraet.  Det er muligt at det kræver lidt mere end blot brugerkendskab til systemet og system-adgang til USB (???)  porten.

Får du adgang til kameraet hvis du tilslutter det til en PC (ikke nødvendigvis billeder). Evt en fejlmeddelelse ?

Kristian
Avatar billede ErikHg Ekspert
21. juli 2020 - 15:14 #4