Avatar billede Sara SP Praktikant
22. juli 2020 - 23:08 Der er 2 kommentarer

iPhone skærm ødelagt

Hej, jeg har en gammel iPhone SE, som har en ødelagt skærm, jeg er interesseret i at få billeder og diverse downloadet fra telefonen. En del af filerne er sikkerhedskopieret, men jeg mangler lidt  fra den sidste mdr tid.

Skærmen er fuldstændig ødelagt, dog ser det ud til at telefonen virker på den måde at jeg kan tilslutte den strømforsyning og den har tidligere på dagen været koblet til mit bilanlæg,

Når jeg kobler den til min macbook begynder mobilen at oplade, men intet bliver registreret på macbooken, dvs jeg vil heller ikke kunne hive billederne ud fra computeren.

Jeg er med på at jeg kan aflevere den til en prof og se om de kan hive filer ud af den.

Men jeg tænker der må der være en måde jeg kan komme ind på den telefon. Enten via min macbook eller via den nye iphone jeg har købt.

Håber i kan hjælpe
Avatar billede puren Ekspert
23. juli 2020 - 00:43 #1
Jessa Jones fra ipad rehab https://www.ipadrehab.com/
Avatar billede INK Ekspert
23. juli 2020 - 12:30 #2
Har du sikkerhedskopieret til iCloud på den gamle, så kan du starte den nye op fra denne sikkerhedskopi. Det afhænger dog af dine indstillinger hvor meget der medtages.

Hvis skærmen er helt død på den gamle kan du nok ikke få adgang, da der kræves accept ved tilslutning til både Mac og iPhone. Hvis skærmen virker, men blot er sort, så kan man forsøge at ramme det sted på telefonen, hvor du skal acceptere adgangen.