Avatar billede Charlotte Mester
29. juli 2020 - 20:55 Der er 7 kommentarer

Gmail hacket

Jeg tror min gmail er blevet hacket. Alle mine mails er væk. Alt står på arabisk, så jeg tør ikke at trykke på noget. Det var også som om, at når jeg sendte mails, var det ikke altid modtageren modtog mailen. Jeg har så fundet ud af at hvis jeg får nogen mails, går de ind i min papirkurven el. spam. Jeg kan altså godt modtage mails, men jeg ved ikke om jeg får alle, men de gamle er væk.
Jeg ville så gerne have de gamle tilbage, men er det muligt? De må da ligge i skyen!? Men hvis de har stjålet min konto, er det selvfølgelig ikke sikkert jeg kan få adgang til deres konto.
Håber nogen der kan hjælper en dinosauer som mig, der overhovedet ikke forstår mig på IT el. IT begreber!!
29. juli 2020 - 22:12 #1
hej

For det første skift din adgangskode, og slår to trins godkendelse til.
Avatar billede Charlotte Mester
01. august 2020 - 10:13 #2
Hej Christian
Jeg prøver at skifte kode først. Hvordan slår jeg to trins til? Jeg har en Mac computer.
Har du hørt om mit problem før, og tror du overhovedet det er muligt at finde de gamle mails frem?
14. august 2020 - 09:57 #3
Hej

Har ikke rigtig prøvet det der før, men vil bare sige at det var en god ide at slår to trins til.

her er et link som fortæller hvordan man gør

https://www.google.com/landing/2step/?hl=da
Avatar billede Charlotte Mester
15. august 2020 - 08:35 #4
Ja, det må jeg prøve, men humlen er om du tror det er muligt, at grave de gamle mails frem. Hvis Jer eksperter siger, at det kan man ikke, vil jeg blot lukke min gmail konto, og oprette en ny.  Det er så ærgerligt :-(
21. august 2020 - 22:40 #5
Hej

Tror desværre ikke det er muligt at få dine mails tilbage:(
Avatar billede Charlotte Mester
22. august 2020 - 21:23 #6
Ok ØV, det er bare så ærgerligt, men tak for svaret!!
22. august 2020 - 22:56 #7
Hej

ja det er det, husk to trin i fremtiden