Avatar billede Fearcii Praktikant
30. juli 2020 - 01:54 Der er 1 kommentar

Phone clone

Jeg har for nyligt skiftet over til en Huawei P40 lite fra en iphone 6s. Mit problem er simpelthen at mine apps ikke vil komme med over vha Phone Clone. Alle mine kontakter kommer med, men appsne bliver overhovedet ikke vist, som at kun overføres. tak på forhånd
Avatar billede claes57 Ekspert
30. juli 2020 - 08:29 #1
det er som at skifte fra mac til windows-pc. Det er forskellige systemer og kode, og kan ikke flyttes. Det skal installeres fra app store (hedder play butik på android).