Avatar billede Slettet bruger
30. juli 2020 - 21:11 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Opdatering har fjernet kabaler

Funktionsopdatering til Windows 10 har til min overraskelse og ikke mindst irritation, fjerne alle mine kabaler fra Windows.

Det var dem fra Windows 7 (er ikke interesseret i alternativer). Jeg kan ikke finde ud af hvor jeg har hentet dem. Nogen der ved det?
Avatar billede kurt54 Ekspert
30. juli 2020 - 21:30 #1
Det er jo svært at vide hvor du fik dem fra - men tabet af dem var det min gamle mor synes var sværest ved opgraderingen til win7 så jeg fandt dem på nettet -den downloadede fil har jeg så jeg googlede en del af filnavnet. første hit kunne være svaret:

https://www.google.com/search?client=opera&q=win7games&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8

hos mig bliver det til

https://winaero.com/blog/get-windows-7-games-for-windows-10/
Avatar billede ErikHg Ekspert
30. juli 2020 - 21:31 #2
Avatar billede klaudi Ekspert
30. juli 2020 - 21:48 #3
Nææsten som #1

Windows 7 games for Windows 10 Anniversary Update and above
https://winaero.com/blog/windows-7-games-for-windows-10-anniversary-update-and-above/
Avatar billede Slettet bruger
30. juli 2020 - 21:55 #4
Tak for hjælpen.
Avatar billede Slettet bruger
30. juli 2020 - 21:57 #5
#2 Er ikke den rigtige pakke.
Avatar billede Slettet bruger
31. juli 2020 - 19:54 #6
Valgte sammen med kabalerne at installere "Backgammon på internettet". Men det virker ikke. Får at vide Der opstod en netværksfejl med spilserveren. Fejlkode: 0x80041004.

Har jeg et problem? Eller skyldes det spillet ikke længere understøttes, eller ganske enkelt ikke fungere i Windows 10?