Avatar billede huddie Professor
03. august 2020 - 16:17 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Billedudskiftning i Wordpress 5.4.2

Hej Eksperter,

Jeg har en menutop på denne side: gadgets4life.dk
Nu er det meget lang tid siden jeg har været inde og opdatere  billederne, men jeg kan simpelthen ikke finde den sti jeg har brugt.
Kan huske det er lidt past and place system og jeg derinde kan placere dem så de passer til forskellige platforme.

Note: har det noget med at temaet skal opdateres at gøre?

Håber det giver mening og I kan hjælpe.

På forhånd tak for hjælpen.

Med venlig hilsen
Huddie
Avatar billede 220661 Ekspert
03. august 2020 - 16:49 #1
Hvorfor flere tråde om samme emne??
https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1034140
Avatar billede huddie Professor
03. august 2020 - 20:08 #2
Fordi jeg efterfølgende fandt ud af at jeg måske havde oprettet spørgsmålet under et forkert emne.
Kan man på nogen måde slettet spørgsmål man har stillet? Umiddelbart kunne jeg ikke se hvor jeg kunne slette første udgave af spørgsmålet.(det under Webhotel).
Avatar billede 220661 Ekspert
03. august 2020 - 20:30 #3
#2 Nej du kan ikke slette.
Vil du køre videre her, lukker du bare det andet spørgsmål og henviser til tråden her
Du markerer blot et indlæg du lægger i tråden som løsning
Avatar billede huddie Professor
03. august 2020 - 20:37 #4
Nu håber jeg at jeg har gjort det rigtige, men har du et svar på dette problem?
Avatar billede 220661 Ekspert
03. august 2020 - 20:40 #5
#4 Jeg har ikke svar på dit problem desværre.
Du har gjort det helt rette :-)
Avatar billede sabumnim Novice
13. august 2020 - 23:50 #6
@huddie
Inde under "medie biblioteket" i WP kan du klikke på et billede. Så får du i højre side af billedvisningen et felt som indeholder den komplette sti til dit aktuelt valgte billede.

Er det mon det dit spørgsmål går på?

//Carsten