Avatar billede sinemie Novice
11. august 2020 - 13:09 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Undgå at lukke chromebrowseren

Jeg har i mange år været vant til at bruge exploerer, hvor der altid kommer et sikkerhedsvindue op og spørger, om jeg er sikker på om jeg vil lukke vinduet.

Mit problem er nu, at jeg konstant for lukket for samtale vinduer i chrome, fordi jeg af gammel vane bruger 'krydset' når jeg vil lukke et vindue og dermed får lukket alt.

Mit spørgsmål: Kan man slå en funktion til, som ligesom i explorer lige spørg' om jeg er sikker, så jeg undgår at skulle starte op igen og igen og igen....

Eller må jeg bare ændre min 15 år gamle vane...
Avatar billede thomas_bk Ekspert
11. august 2020 - 13:12 #1
Har du selv kigget i indstillinger :-)
Avatar billede thomas_bk Ekspert
11. august 2020 - 13:15 #2
Avatar billede ejvindh Ekspert
11. august 2020 - 13:43 #3
Avatar billede klaudi Ekspert
11. august 2020 - 16:33 #4
Åbn denne side https://maki-chan.de/preventclosenodonations.htm og højreklik på faneblad og vælg Fastgør.
Hvis du nu lukker skulle du gerne blive spurgt om du er sikker!
Avatar billede klaudi Ekspert
11. august 2020 - 21:14 #5
PS: Bemærk lig note!

NOTE: Due to a change in the API of Chrome, you will need to click anywhere on this page once to make this script work. You can click here if you want to.
Avatar billede sinemie Novice
13. august 2020 - 11:13 #6
@Klaudi kan de passe, at jeg skal trykke på siden hver gang jeg går ind så?
Avatar billede klaudi Ekspert
13. august 2020 - 11:29 #7
Ja
Avatar billede klaudi Ekspert
13. august 2020 - 11:31 #8
Du kan også tilføje siden til din opstarts side, men der skal stadigvæk klikkes på den!