Avatar billede 450025 Ekspert
16. august 2020 - 15:24 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Tidinnstilling på computerword.

Nå er det kort tid å spørre på der forlanges max korte spørsml.
Ok Hvor finnes Klipverktøy der er borte. ikke ved start? ikke på computeren heller Sikkerhet - er der Sikkeret for spørsmål og tid på computerword så ikke svar på denne posten her - for nå går den snart ut på tid her. Dette var rent for meget en sjangse og ta dette også. der dukka opp dette svinerie igjen som bar surre.
Avatar billede 450025 Ekspert
16. august 2020 - 15:28 #1
Utrolig er computerword seriøs eller må man skrive mange poster etter hver andre?
10 sek da er dette svineriet sikkert igjen  å ja det er oppe hvilken idiot har funnet på dette.
Avatar billede 450025 Ekspert
16. august 2020 - 15:31 #2
Jeg hopper av dette gidder jeg ikke Sorry. det var 3 poster tråden blir borte start på nytt vet du hva. Jeg har logge inn ny innlogg igjen.
Avatar billede 450025 Ekspert
16. august 2020 - 16:23 #3
Jeg hopper av      dette er er dødfødt.  Du har knapt 2 min så ferdig
eks
Min computer er død hva gjør jeg?  Er det mulig..
Avatar billede 450025 Ekspert
16. august 2020 - 21:50 #4
Denne tråden er avsluttet nå å lukket – men for andre Brukere vil jeg si følgende med så kort tidsfrist som godt 1 minutt gjør da følgende.

Skriv i Word eller lignende en kladd først – ta den tid du trenger – kopier teksten – lim den inn i computerword etter på fordi der er begrenset hva man skrive på 1 minutt + for da må du logge inn igjen på nyt og all tekst er borte sådan opplever jeg dette.
Med hensyn til min andre tråd Skjermklipp er den lukket den også. Jeg har Skjermklipp nå inn så lenge og Storskjerm å det må jeg ha grunn jeg ser omtrent ikke lengre –
Men knoter på et lite Tastatur fra lille Laptop 13 Tom er et rent Helvede for meg – store fingre ser elendig å små knapper.

Jeg burte sende et Takke brev til MS at dette program ikke er låst blant App list Nye EDGE er Søppel for meg - ja den er så klart låst en pynte gjenstand som ikke er ferdig enda. Jeg hater denne Nettleser –
Nå gjør jeg dette for jeg trenger tid – nedgrader skrift fra 200 til normal – kopier – lim inn i computerword som har så knapp tid på sitt Forum 1 minutt (nå surre den skiten igjen) og sletter det jeg har skrivet her.  Ok skriv på nytt jeg ville rette noen feil jeg hadde
Jeg er ikke meget glad nå å så er det bare.
Avatar billede 220661 Ekspert
17. august 2020 - 08:00 #5
Jeg forstår ikke dette med at du logges af Eksperten??
Det oplever jeg slet ikke. Hverken med Microsoft Edge eller Brave Browser som jeg har brugt et stykke tid da Firefox lukkede faner og nogle gange lukkede pc ned.
Har du prøvet at køre det jeg kalder "rensepakken"?
Det er programmerne CCleaner, Malwarebytes og AdwCleaner alle i de frie udgaver.
Er det en fejl i din profil, så er det jo administratorerne du skal have fat i.
Hvis en rens af pc ikke ændrer på dit problem ville jeg da stille spørgsmålet på den kategori der har med fejl på Eksperten at gøre og ikke hardware kategorien.
Avatar billede 220661 Ekspert
17. august 2020 - 08:08 #6
Microsoft Edge kan afinstalleres i programmer og funktioner i kontrol panelet hvis dette ønskes.
Du vil så sikkert få den "gamle" Edge tilbage. Om Microsoft så lader dig beholde den gamle version, det er jeg ikke sikker på, da den kommer med Windows Update.
Her skal Edge sikkert helt fjernes af systemet.
Og det har den også kunnet blive. Kort tid efter Win 10 blev lanceret kunne man hente en fil til at fjerne Edge. Jeg gjorde det i starten da jeg syntes det var en elendig browser. https://winaero.com/blog/how-to-uninstall-and-remove-edge-browser-in-windows-10/
Der var mange advarsler mod at gøre dette, og i de år jeg ikke havde Edge på pc oplevede jeg ikke problemer med det. I den tiden var min foretrukne Firefox og IE som backup.
Avatar billede 450025 Ekspert
17. august 2020 - 09:55 #7
220661 når man gir 5 stars får man ofte Bakk hjelp om man spør. Jo jeg skal gi deg svar på dette med å logge av det er en blå kule ser ut som en C den er nederst i høgre hjørne – først er den der en liten stund  da surre den rundt - jeg skriv å så lukker det ned  jeg er ikke ferdig for med mitt handikap tar dette lidt tid.
Det liker jeg ikke (hva nytte gjør den?) den er ny har ikke vert der før – hvordan omgås denne for meg?  Skriv i Word – kopier – lim ind i computerword - alle feil må være borte for jeg er ikke feilfri og lukker det ned så må logge inn igjen og er alt borte? Beklager husk jeg skriver i størrelse 175-200 - Det er svaret på #5 fjern den er mitt ønske men der har jeg nok tapt.
Det har ikke noe med Nettleser og gjøre.  (Firefox lukkede faner og nogle gange lukkede pc ned) Skriv du -
Pc lukker ikke ned den- rundingen er BLÅ lukker ned og jeg må logge ind igjen den har aldri vert der før derfor fjern den hater den.
"rensepakken"? Her der ikke noe problem – jeg bruker bare betalte program Malwarebytes – Ccleaner – Definder Win 10 – det er mer en nok.
Men fungere utmerket på mine computere her.
Men tydelig ikke godt nok? Power Shell for Skanning du ga meg – jeg så den skannet- siden var helt rød (der kom jeg til kort ikke Engelsk men skriften  så liten at jeg ga opp.
Svaret Skjermklipp kom ikke opp. Mslykka – I dag skannet jeg 2 gange og da kom Skjermklipps verktøyet opp derfor fikk du 5 stars –  men poko1 hadde rett han også - det var ikke borte.
Hans problem, han klarte ikke og formidle en løsning for meg. Nå kan du læse om du gidder jeg tar ikke sjansen at det blir borte. Skanne program Er det en fejl i din profil, så er det jo administratorerne du skal have fat i.
Hvis en rens af pc ikke ændrer på dit problem – ok men via PowerShell.
Oppgaven med Skjermklipp er løst nå.er løst.
Her kom den skiten som Eksperten har lagt til nå har 1 munutt da er alr jeg har skrevet her slette og ny innlogging.
Avatar billede 450025 Ekspert
17. august 2020 - 10:27 #8
#6 Microsoft Edge kan afinstalleres i programmer og funktioner i kontrol panelet hvis dette ønskes.
Nei i dag er det en pyntegjenstand blant – når den engang blir ferdig å kan det jeg forlanger men nå nei for meg ubrukelig.
Bing – MSN – er slettet noe skitt jeg ikke treng det hjalp du meg med Takk
https://winaero.com/blog/how-to-uninstall-and-remove-edge-browser-in-windows-10/
Jeg skal se på denne over her senere ikke nå har ikke tid nå. Nettlleser er i dag er Google Chrome med dem feiler den har kan så langt leve med dette.
Konklusjon: Jeg er i mål med det jeg ønsket om – Stor Skjerm normalt Tastatur – Fått tilbake Klippeverktøy som var borte – fått en innføring i Powershell Skanog den løste oppgaven.
Jeg håper ikke bare jeg var hjulpet – mulig andre lærte lidt også – ikke tenk mitt handikap men bli svaksynt er ikke artig det kan mulig rettes er svaret men tiden er ikke inne enda forteller dem – jeg bare håper Til Dere alle Takk for hjelpen.
Jeg hater denne nå så jeg den det er en  G i en sirkel få den vegg Takk.
Nå surre den 40 sek er tråden slettet.
Avatar billede ErikHg Ekspert
18. august 2020 - 15:41 #9
#5
Jeg forstår heller ikke problemet. Jeg har både Edge og Google Chrome på både min stationær og min bærbare pc, og har aldrig oplevet at blive logget af.
Jeg vil sige at hvis der er tale om længere svar eller spørgsmål, så skriver jeg dem først ned i Word, for så er der mere ro på, samtid kan man inden man klikker på "Opret", altid rette eventuelle fejl.
Derefter er det jo bare at kopiere det over på feltet for spørgsmål/svar på eksperten. Man kan jo også blive så ivrig, at man i kampens hede får slettet det man lige har skrevet - taler har af bitter erfaring. Så kan man efterfølgende sidde og bande over sig selv.
Avatar billede 450025 Ekspert
18. august 2020 - 16:10 #10
Helt korrekt det du skriv ErikHg den måte er helt nødvendig spesielt for me.
Jeg kan ikke læse det du har skrevet som der någ som ser dårlig og bruker jeg skrift størrelse 200 da er alt ok for meg.
Jeg må forstørre opp til 200 da går alt greit.
Å så bruke Word da  er jeg også berget, for meg er flott med en tegning fra poko1 men det er viktig og finne stedet Teiningen er i fra?

Oppgaven er løst den 220661 han har forståt at Arne adde problem men han ga meg også svaret. nå kommer den forbannede G igjen så jeg må slutte før den sletter det jeg skriv her hva i helvede sette computerword noe slik skitt har dem lørt av MS ha det.
Avatar billede 220661 Ekspert
18. august 2020 - 16:13 #11
#10 Kan du tage et skærmskud af det G som der popper op på skærmen.
Sådan skal det ikke være Arne.
Det må kunne deaktiveres
Avatar billede 450025 Ekspert
19. august 2020 - 01:57 #12
En Plakat på Engelsk (nå har jeg oversatt) det er vist ikke noe computerword har gjort 220661 hva det er aner jeg ikke?..

Ser ut som du har logget deg ut! - For å fortsette å motta - din personlige grammatikk - forslag, vennligst logg inn igjen.

Jeg blir lidt stressa av min situasjon og handikap med først skriftstørrelse 200 for og lese hva skriv folk i et innlegg til meg? Jeg må Some størrelse 200 og så Lime det inn i Word for jeg klare ikke lese det som står der.

Som også ErikHg også bruker han ser men ikke jeg - skrive i fred og ro evt rette feil eller angre noe man har skrevet - alt er langt lettere i Word der kan jeg bestemme skrift størrelsen selv. Word vi har ikke den luksus i computerword at feil kan rettes i et innlegg vi er Fattige vi å må slite med Reklame og bruke cocies i Forumet.

Så må jeg skrive Some opp i 200 størrelse - og senere nedgradere det til Normal skrift og dernest så lime ind i computerword. (ellers tror folk at man er en idiot)

I computerword er du helt låst - der finnes ikke en mulighet til å rette noe som helst etter det er limt inn den luksus har ikke vi råd til men den finnes i andre Forum luksus koster det  Sorry.

Hvorfor er vi her? Fordi vi har et problem ofte levert av MS – poco1 sa Arne det finnes - men jeg sa nei og spurte hvor? Jeg sleit med Skjermklipp som var borte fra APP listen kunne ikke hentes der – borte fra hele computeren det er et verktøy som jeg  bruker –  få bruker kan ikke dette dem ser ikke nytte verdien av det. Jeg bruker dette daglig hadde poko1 lest hva jeg skrev - for han er flink da hadde vert løst med en gang –
Arne gå på Windows Power Shell (Admin) og så et Bilde som han bruker med pil da hadde oppgaven vert løst –  han er Ekspert med bilder sine ok men her på Forum er der Nybegynner og Eksperter - han roter med bilder fra Clasisk Shell og Gud vet hva? -
Derfor må folk som spør her skrive hvilket system dem bruker (98 – XP- Win7 – 8.1) kun få gjør dette nesten ingen? Jeg gjør dette og Power Shell er i Win10 poco1 leser ikke han.
Men da blir det mange poster helt unødvendig  med 25 stykker – 220661 er Proff han og srev dette.  Arne prøv Power Shell kanskje – 1 skanning funket ikke bare røde tall jeg  klarte å lese dette små skrift - neste dag 2 gange skann (da var Skjernklipp på plass) poco1sa den finnes og han hadde rett ja - men det var 220661 som løste oppgaven for Arne. Nå limer jeg ind dette og det får bli det det blir.
Her kom G en igjen med plakat å greia den hadde et kryss i hjørnet borte ble en del men jeg hadde gardert meg Klad derfor fortsetter jeg nå er der bare en liten å fan der kom den igjen nei jeg slutter nå men den oppgave må løses på en måte.
Avatar billede 450025 Ekspert
19. august 2020 - 02:14 #13
Nå logga jeg ind igjen - feil er ikke computerword det er et fremmet legeme jeg ikke har mødt før - nytt og det må fjernes på en måte ellers se hva jeg skrev over her, jeg sliter med mitt handikap ok
Men vi må forlalange av folk hvilket system vi bruker for og hjelpe - å pokco må bli flinkere til og vise hvor han finner sine Plakater jeg måtte gjette at bilde var Clasisk Shell for kunne ikke se det Sorry poko1.
Dernest bør du fortelle hvor PowerShjell er    jeg vet det men ikke alle og at en skanning der kunne være en tanke  men når jeg åpna var skriften for smatt for meg men det ble løst.
Avatar billede 450025 Ekspert
19. august 2020 - 02:30 #14
https://ibb.co/d09Jvx7
Vises bilde ikke  så gå på SØK for det hender i blandt an bare får en Nettside i stedet.
Avatar billede 220661 Ekspert
19. august 2020 - 07:59 #15
Er det dette der er dit problem?
https://support.grammarly.com/hc/en-us/articles/115000090212-How-can-I-keep-my-Grammarly-account-secure-
Har du købt dig til noget grammatisk support der enten er udløbet, eller du ikke har logget på?
Er det noget du har installeret du kan fjerne igen evt med Revo Uninstaller?
Avatar billede 220661 Ekspert
19. august 2020 - 08:05 #16
Avatar billede 450025 Ekspert
19. august 2020 - 08:49 #17
Ok jeg har ikke gjort noe av det jeg vet - ikke bestit noe på nett heller av det jeg vet jeg har både CCleaner MalWarebytes + Defender jeg har adgang til Rewo
Ser den ikke noe steder i Google heller Sorry men jeg skal jobbe lidt med dette lidt senere  se om jeg finner dette svineiet kommer igjen Takk.
Avatar billede 450025 Ekspert
19. august 2020 - 09:09 #18
Ok finner ikke denne noe sted Kontrolpanel - Ggoole utvidelser - CCleaner - har skannet med det disse ink Defender Rewo Uinstaler ser den ikke noe sted har vert grundig men nei - vil ikke søke på programmet heller tror neppe det er lurt.
Men jeg jobber videre å prøver muiig (Power Shel (anmin)
Om det er lurt vet jeg ikke helt Men Takk. 2206661.
Avatar billede 220661 Ekspert
19. august 2020 - 09:43 #19
Når "G" fremtoner på skærm i Crome, så prøv at højreklikke på den og se om den kan deaktiveres.
Avatar billede 450025 Ekspert
19. august 2020 - 10:11 #20
#19 nå har jeg kjørt Rewo Uinnstaller 2 gange masse rød skrift som ikke jeg jeg kan læse for små skrift- har også prøvd som du foreslår i #19 og jeg skriver nå her jeg ser ikke denne G nå mulig jeg har tatt knekken på denne hvis ja da er oppgaven løst.
Jeg bare tror vet ikke men skriv direkte i computerword nå.
Da er ikke feilen MS ikke computerword heller - jeg har ikke undersøkt hvorda det er kommet til meg å vil heller ikke prøve og oppsøke dette.
Hvem har løst dette det er deg 220551 - jeg har bare jobbet med dette å vert fortvilt
men enda dukker den ikke opp.
Tråden skal avsluttes lukkes som løst her sliter jeg med hvordan man gjør det fordi det er ikke min løsning men du burte få æren av dette.
og vi må væ're oppmerksom på at andre kan trenge dette en gang - PowerShell var et flott verktøy jeg har bare aldri brukt dette før. Ok et problem mindre nå der kommer nok flere nå skriv jeg i 200 størrelse direkte og det går fint svaret får jeg nok etterpå - enda har den ikke dukket opp herlig Takk i allefall. Arne.
Avatar billede 220661 Ekspert
19. august 2020 - 11:32 #21
Velbekomme Arne. Jeg hopper af her :-)
Avatar billede 450025 Ekspert
19. august 2020 - 11:49 #22
Taa
akk for hjelpen 220661 Arne Der finnes løsninger bare aldri gi opp da har man tapt.