Avatar billede Uvanga Ekspert
19. august 2020 - 11:37 Der er 8 kommentarer og
3 løsninger

e-nemt.dk Nogen der kender dette firma?

www.e-nemt,dk
En kollega har henledt min opmærksomhed på www.e-nemt.dk
Det er et firma der sælger software, og har tilbud der prismæssigt ligger noget under hvad jeg har set andre steder. Pt. 60 - 70% rabat.
Jeg har endnu ikke handlet hos firmaet, vil lige høre om der er nogen her på Eksperten der har erfaring med at handle hos e-nemt.dk
Avatar billede bsn Forsker
19. august 2020 - 12:17 #1
https://dk.trustpilot.com/review/www.e-nemt.dk

ser da umiddelbart fint ud...
Avatar billede ebea Ekspert
19. august 2020 - 12:27 #2
Samme firmakoncept, som mange andre firmaer har, med bl.a. Microsoft produkter, hvor de køber licenser, rundt omkring i verden.
Og ja, der er ikke noget fordækt i disse firmaer (her i DK); har selv købt flere licenser hos andre af disse firmaer. Og priserne er stort set ens!
Avatar billede ErikHg Ekspert
19. august 2020 - 12:42 #3
Der er uden tvivl mange reelle firmaer der ude. Men desværre også brodne kar.

F.eks. dette: Lizengo.dk - Umiddelbart ser det fint nok ud på Trustpilot, men ruller man ned så krakelerer facaden. 40 % anmeldelser med fem stjerner, men 43 % med kun én stjerne. Firmaet får en "karakter" på 3.9 - ikke overvældende.

https://dk.trustpilot.com/review/lizengo.dk
Avatar billede Uvanga Ekspert
19. august 2020 - 15:46 #4
Tak for svar.
Jeg har for nylig købt Access 2019 for 880.00 Kr. Jeg ser et sted man kan købe en retail udgave af Office Professional for 645,00 Kr incl. Access....
Ganske vist en ældre udgave af Office, men til alm brug er det vel Ok. Prisen taget i betragning.
Avatar billede ebea Ekspert
19. august 2020 - 16:13 #5
#4 - Du er velkommen! ;-)

Købte selv Office 2013, hos www.pcmag.dk  til 495,- for nogen tid siden, og ingen problemer, overhovedet.
Avatar billede ErikHg Ekspert
19. august 2020 - 16:14 #6
Avatar billede ebea Ekspert
19. august 2020 - 16:15 #7
#5 - Linket i #5  skulle have været www.pcmac.dk
Avatar billede Uvanga Ekspert
19. august 2020 - 16:34 #8
Tak for yderliger info, og adresser. Jo mere des bedre 👍
ad #5 Det kan jeg godt se, det er noget billigere end min pris kun for Access. Min Access-udgave er Retail, er office pakken også det, eller OEM?
Avatar billede Uvanga Ekspert
19. august 2020 - 16:39 #9
ad #6 Også en meget billigere løsning. Jeg gik primært efter Access, da jeg til daglig anvender Libre Office.
Avatar billede ebea Ekspert
19. august 2020 - 17:10 #10
#8 - Som Retail, men ESD version. Jeg kan se, ved sammenligning med Erik's køb i #6, at pcmac.dk tager 995,- for samme pakke! Så, der er forskel, selv om det er samme produkt.
Avatar billede ErikHg Ekspert
19. august 2020 - 18:26 #11
Tilføjelse: Jeg har installeret Office 2019 Prof på både min stationære og min bærbare, men med to uafhængige licenser