Avatar billede uffesteenberg Novice
27. august 2020 - 23:03 Der er 1 kommentar

Hvilken af disse 2 stationære??

Har selv læst lidt op, men vil gerne have hjælp til at vælge mellem disse to pc'er til knægten på 13, der gamer Fortnite, Warzone, CS:Go osv. Cirka samme pris, men er der en, der er at foretrække??

https://www.mm-vision.dk/visiongaming/Ryzen-gamer-stationaer

https://www.elgiganten.dk/product/pc-tablets/stationar-pc/183670/lenovo-legion-t530-tower-stationar-gaming-computer

Så vidt jeg har forstået, har Lenovoen måske et lidt bedre grafikkort og den fra MM Vision en bedre processor, bundkortene er ens og ellers ikke den store forskel.. eller er der noget jeg har overset??

Tak for eventuelle indspark :-)
Avatar billede Rune1983 Ekspert
28. august 2020 - 07:37 #1
Du ligger ret tæt op mod hinanden.
Der hvor de skiller sig fra hinanden er CPU, grafikkort og strømforsyningen.
RTX-2060 ville jeg helt klar foretrække.
Men på den anden side er Ryzen 5 3400G processer gammel. (4 reelle kerner)
M-Vision Ryzen 5 3600X er ifølge becnmark dobbelt så hurtigt. (6 reelle kerner)

jeg ville nok gå med m-vision da den har langt bedre CPU. Og har en noget bedre strømforsyning til hvis du fx. vil have en ekstra harddisk i. Men grafikkortet er noget ringere. Ikke at det er dårligt. Og til de spil din søn spiller vil jeg mene det er tilstrækkelig. Jeg vil personlig hellere have en god processor. Grafikkortet kan man altid skifte ud ret nemt.