Avatar billede huddie Professor
03. september 2020 - 11:15 Der er 1 løsning

Menu problem i Wordpress

Hej Eksperter,

Sagen er den, at jeg på min side har uploaded en masse billeder på gadgets4life.dk under menuen "Musik".
Da det så fyldte for meget og jeg ville løsne op på det ved at dele det ud på en masse under menuer i håb om at det ville afhjælpe problemet.

Godt nok har jeg optisk delt det ud på forskellige musik-genre, men AL musik er stadig samlet under hovedemnet "Musik", så problemet er der stadig.
Så:

1 - Kan jeg på nogen måde stadig lave en kategori i toppen der hedder "Musik" som nu?

2 -  Er der en mulighed hvor jeg rent faktisk kan bruge de der undermenuer under "Musik", så det er fordelt og ikke stadig samlet under "Musik" i én stor bunke? Altså hvor det er og kan deles ud efterhånden og ikke ligge under én hat.

3 - Der skal være mulighed for at der kan ligge f.eks. 10 - 20 tilter under "Musik" (eventuelle nyheder). Resten er fordelt under de pågældende genre.

Håber det giver mening.

På forhånd tak for hjælpen.

Med venlig hilsen
Huddie
Avatar billede huddie Professor
13. september 2020 - 21:40 #1
Løst