Avatar billede Slettet bruger
04. september 2020 - 19:49 Der er 3 kommentarer

Samsung telefon opladnings fejl

Hejsa.

Jeg har et problem jeg ikke rigtig kan få løst.
Jeg står med en Samsung Galaxy S6 edge + som ikke vil oplade ordentligt.
Som i kan se på det billede til venstre siger den at der er tilsluttet en
USB-oplader, selvom den oplader der er tilsluttet en original Samsung
A/C oplader.
Billede til højre er også fra en Samsung Galaxy S6 som virker, men som i kan se står der at der er tilsluttet en A/C oplader.

Jeg har prøver forskellige oplader/kabel, men kan ikke få S6 Edge til at virke ordentligt.

Håber i kan hjælpe :)
Avatar billede Slettet bruger
04. september 2020 - 19:50 #1
Glemte lige at tilføje billedet :)

https://gyazo.com/79a543f9864bd5956ad586a1d2a968e1
Avatar billede 220661 Ekspert
05. september 2020 - 07:51 #2
Har selv sådan en Samskung S6 + men har et andet problem med den som ikke lige er til at rette. :-(
Har du udviklertilstand aktiveret, eller prøv at søge på usb indstilliger. Tjek hvad usb porten skal bruges til.
Der er en liste med muligheder. Enten bør den stå til opladning af telefon, eller Meide data transfer indstilling.
Avatar billede 220661 Ekspert
05. september 2020 - 07:55 #3
Medie data transfer