Avatar billede casablanca Seniormester
05. september 2020 - 00:26 Der er 4 kommentarer

windows store virker ikke

Jeg har et mærkeligt problem. For tre uger siden, da jeg satte min nye pc op, virkede windows store upåklageligt. Jeg kunne downloade alt fra windows stores bibliotek, hvor jeg havde alle mine købte apps.
Efter en geninstallering jeg lige har lavet, virker windows store ikke, på den måde, at går jeg ind i biblioteket på windows store, er oversigten blank. Alle mine apps jeg har købt er forsvundet.

Nogen her der kan hjælpe mig?
Avatar billede Jan Seniormester
05. september 2020 - 00:33 #1
ehm, du skal være logget ind på den samme konto som før. din MS konto
har du Office ? prøv at logge på med din MS konto på https://www.microsoft.com/da-dk/ - så kan du installe derfra
Avatar billede KHN Guru
05. september 2020 - 09:24 #2
Du kan prøve de 2 nedennævnte links og følge vejledningen for at se om det skulle løse dit problem.
Hvorfor kan jeg ikke finde eller installere en app fra Microsoft Store?
https://support.microsoft.com/da-dk/help/13765/microsoft-store-cant-find-or-install-app

Løs problemer med apps fra Microsoft Store
https://support.microsoft.com/da-dk/help/4027498/microsoft-store-fix-problems-with-apps
Avatar billede casablanca Seniormester
09. september 2020 - 01:52 #3
jan og khn, jeg har skrevet til microsoft via facebook om dette, men har endnu ikke fået svar. I stedet har jeg brugt tid på at finde de ting jeg før har ejet og købt. Nu skriver jeg bare ned, hvad de forskellige apps hedder, så jeg har en anden gang. Kan forstå på min tur rundt på nettet i denne forbindelse, at microsoft store generelt virker som vinden blæser og er total upålideligt. Det kan jeg så skrive under på.
Avatar billede casablanca Seniormester
09. september 2020 - 01:54 #4
khn, jeg har forsøgt med de løsninger, som dine links henviser til, men uden held overhovedet. Jeg er logget ind på min windows med det login jeg har til windows, så også der er der intet forkert. Det er en fejl i windows store.