Avatar billede imma Forsker
23. september 2020 - 19:59 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Får både beskeder i teams og outlook

Hejsa

Arbejder på en skole og man bliver bombarderet med ting i teams - det er helt ok, men så gudhjælpemig om de ikke også kommer i Outlook - nogen der ved hvordan man undgår at modtage mails i Outlook om ting man allerede har læst i teams.
24. september 2020 - 09:54 #1
Hej Imma
Det er en service :-)
(Fordi mange mennesker starter i Outlook og gerne vil se ting samlet)

Er det "Alt" (Chats, opgaver m.v.) du modtagere eller "kun" post fra fællespostkassen??
Er det kun ting du selv er involveret i eller er det for alle?
Er du administrator for Teamsitet?

Hilsen

Birthe Lauridsen
Avatar billede imma Forsker
24. september 2020 - 10:01 #2
Jeg er ikke administrator - men der kommer beskeder fra alle teams.. tænker jeg er involveret i alle de ting jeg får mails om.
24. september 2020 - 11:10 #3
Og du får besked om alt vedr. alle?
f.eks. xx er tildelt opgave.. yy har skrevet på Chatten .... zzz har uploadet et dokument
eller kun dig selv?
07. oktober 2020 - 11:20 #4
Hej
Du må undskylde den lange tid. Der var lidt opgaver og så kom jeg fra det.
Har du fået svar ad anden vej??

Med venlig hilsen

Birthe Lauridsen
Avatar billede imma Forsker
18. januar 2021 - 11:18 #5
Det er både når der er nye indlæg , når der er møder og når der er opslag
Avatar billede imma Forsker
18. januar 2021 - 11:19 #6
Tror måske det er når der er gået nogle timer og jeg ikke har set tingene på teams at man får en remisser, dey ville være skønt at være fri for det
18. januar 2021 - 15:33 #7
Hej igen
Prøv at:
Vælg et Team --> vælg evt. underpunktet <Generel>
Hvis du klikker på de 3 prikker i øverste højre hjørne (ved siden af mødestarteren) så er der et punkt der hedder <Kanalmeddelelser>. Der kan du slå noget af det fra.

Hvis du klikker på <Kanalmeddelelser> --> <Brugerdefineret> kan du vælge noget om hvordan du vil have det vist.

Jeg er frygtelig bange for at du skal ind i alle de Teams du er medlem af........
Med venlig hilsen
Birthe Lauridsen
Avatar billede Bregne Praktikant
23. januar 2021 - 10:48 #8
Hej imma, du kan klikke på dit profilbillede i Teams, vælge Indstillinger, Meddelelser, og så kan du under E-mail angive dine præferencer.
Mvh. Bregne