Avatar billede schunck Juniormester
25. september 2020 - 13:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

IPTV

Hej.

Jeg er på udkig efter en LOVLIG løsning, hvor jeg kan købe adgang til større fodboldturneringer via IPTV. Jeg er især interesseret Premier League, Champions League og Europa League. Sprog er underordnet.

Findes denne mulighed overhovedet?
Kan man købe den inden for EU?
Avatar billede Fluzzy Novice
03. oktober 2020 - 23:36 #1
Avatar billede kurt54 Ekspert
05. oktober 2020 - 19:58 #2
Lovlig --- tjah...
Der omgås geo blokering - der overtrædes copyright - og aftalen med udbyder overtræde i de fleste tilfælde- .
Avatar billede schunck Juniormester
05. oktober 2020 - 20:16 #3
Tak Fluzzy.

Jeg kunne nu stadig godt tænke mig en løsning inden for EU, så jeg er home safe. Men jeg viil gerne give lidt point for det.

Kurt 54. VPN er jo som sådan ikke ulovligt. Og forbrugerrådet TÆNK belyser da også mulighederne med VPN. F.eks. at se DR eller tv2 på ferien.
Så vidt jeg kan læse, er det heller ikke ulovligt at streame fra en udenlandsk tjeneste, så længe tjenesten har en licensaftale til at vise indholdet.

Personligt vil jeg bare gerne have et abonnement til nogle få kampe uden at skulle igennem en VPN og uden at skulle betale flere hundrede kroner om måneden, og så få en masse indhold jeg ikke skal bruge.
Avatar billede schunck Juniormester
05. oktober 2020 - 20:18 #4
Nå.. Point er så udgået? Det viser, hvor længe siden, det er jeg har været forbi 😂