Avatar billede Slettet bruger
26. september 2020 - 16:00 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Liveblog på aviserne fungere ikke

den Liveblog mange af aviserne på nettet har på deres side, fungere ikke hos mig. Hverken med Edge eller Chrome. Der kommer intet frem.
Avatar billede Slettet bruger
26. september 2020 - 18:46 #1
Livebloggen med løbende nyheder om virus ...
Avatar billede claes57 Ekspert
26. september 2020 - 19:35 #2
typisk, så skal du tillade alt spam (dvs reklamer osv), ikke bruge filtre, og ved cookies, så tillade, at de sporer alt. Hvis det virker der, hvor du vil læse data, så ret i cookie-indstillinger til det ikke virker længere, og du ved, hvor den avis spærrer.
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2020 - 21:29 #3
Det har ellers fungeret. men er så pludselig, uden jeg har ændret noget, holdt op med at gøre det.

Kan ikke overskue det, så læser det i stedet på min mobil.
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2020 - 21:30 #4
Det er så meget andet der ikke fungere som det skal på den møg computer, så hvorfor ikke også dette.
Avatar billede claes57 Ekspert
07. oktober 2020 - 07:50 #5
du har svaret anderledes i avisens cookie-indstillinger - gå ind på avisen en gang dagligt, og på et tidspunkt udløber dine indstillinger der, og så spørger de om cookies igen. Hvis du vil have ALT med, så skal du nok acceptere alle cookies (selvom deres aftaler med fx LinkdIn og Twitter ikke umiddelbart virker logiske)
Avatar billede Slettet bruger
11. oktober 2020 - 19:45 #6
Har løst det.
Var Adblock Plus der var årsag til det. Man kan vælge at nøjes med at ophæve blokering af en enkelt underside (i stedet for hele webstedet). Så skulle bare flytte skyderen ud for 'Denne side'.

Forstå dog stadig ikke det tidligere virkede. Har ikke været inde og ændre i Adblock Plus før nu.