Avatar billede Virketoften Novice
27. september 2020 - 07:03 Der er 2 kommentarer

Wondershare Video Converter

Hej måske nogen der kender løsning på dette. uden at tilbyde en masse andre programmer der kan .
Jeg sætter 9 mp4 videoer sammen til een mp4 fil 54 min lang men lydsporet bliver forskudt ca 3 sec , har prøvet at rette alle til hele min og sec inden jeg sætter dem sammen men der er stadig forskydning , Jeg bruger Wondershare Video Converter ver. 8.7.0
Hilsen Ole
Avatar billede Virketoften Novice
28. september 2020 - 12:35 #1
Har løst det efter mange forsøg med Wondershare uden det kunne lykkedes .. konver terer om og tilbage med mere er jeg endt i "Apowersoft Video Converter" den gør det uden problemer
Avatar billede eurositi Ekspert
28. september 2020 - 14:38 #2
Andre muligheder, som er 100% gratis er:
MKVtoolnix
AVIdemux
FFmpeg

I alle tilfælde er der dog ingen garanti for, at programmerne automatisk korrigerer A/V synkroniseringen. Jeg fandt engang et værktøj, som var specielt lavet til at rette denne fejl. Desværre er søgemulighederne på Eksperten.dk slet ikke gode nok til, at jeg kan genfinde mit indlæg fra dengang.