Avatar billede eurositi Ekspert
27. september 2020 - 16:20 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Synkronisering af apps og data?

Hvordan synkroniserer jeg mine installerede apps og data på flere Android-enheder - i dette tilfælde en Samsung Galaxy Tab S5 Lite?

Jeg er logget ind med den samme Google-konto på både den nye og den gamle enhed. Automatisk synkronisering af konti er slået til på både den nye og den gamle enhed, men bortset fra kontakter og mailkonti, synkroniseres intet. Under synkronisering kan jeg kun vælge Google-apps - men ikke andre apps (Netflix, DRTV, Wordfeud osv.).

Jeg har tidligere bare automatisk fået alle apps synkroniseret fra min gamle telefon til den nye i samme øjeblik, jeg tog min nye enhed i brug ved at logge på min Google-konto. Derfor kommer det noget bag på mig, at det pludselig er blevet kompliceret at aktivere denne funktion.
Avatar billede INK Ekspert
27. september 2020 - 16:55 #1
Har ikke selv Android telefon, men har du set dette link
https://winraedorpers.com/da/android/18-how-to-transfer-apps-from-your-old-android.html
Avatar billede eurositi Ekspert
27. september 2020 - 18:17 #2
Takker. Jeg tjekker lige, om Galaxy Tab'en har NFC og vender tilbage.