Avatar billede Loui Peter Hoffbeck Praktikant
03. oktober 2020 - 09:04 Der er 3 kommentarer

Hjælp

Hej jeg vil gerne have noget hjælp til en app den vil ikke åbne på min computer og så står der at jeg skal spørger efter softwareudgiveren kan du hjælpe
Avatar billede 220661 Ekspert
03. oktober 2020 - 09:43 #1
Lidt mere info:
Styresystem?
Hvilket program er der tale om?
Kan du lægge et screnn shot af fejlen i tråden? Du kan bruge siden her https://da.imgbb.com/
Avatar billede 450025 Ekspert
03. oktober 2020 - 14:13 #2
Du må ikke være så Røf og forlangende han fikk sin Tittelen  på Post Order - han kan da ikke vite hva Styresystem han har da bør han gå kurs?
og scrennn short ermikke for hvem som helt ikke sikkert han har gått kurs?
Så et bilde av problemet kan du nok glemme -  nei du vet skal han ha HJELP må vi nok Gjette her vi -  ellers kommer han ikke videre.
Avatar billede claes57 Ekspert
03. oktober 2020 - 18:10 #3
ja