Avatar billede peder2211 Novice
04. oktober 2020 - 13:40 Der er 3 kommentarer

Vedr. google

Kære ekspert
Jeg har et problem med google jeg ikke kan finde årsagen til og jeg mener selv at have forsøgte alt den sidste månedstid.
Kort beskrevet er mit problem at jeg konstant bliver logge af min google konto.
Jeg kan ikke finde årsagen.
Jeg har forsøgt at det jeg kan finde når jeg googler problemet.
Jeg har afinstalleret og geninstallereret, slettet cookies og alt.
Jeg er kørt fast.
Det virker fint på min telefon og Ipad. Det er mi PC der driller...
Kan I hjælpe vil jeg blive meget glad.
Mvh Peder
Avatar billede klaudi Ekspert
04. oktober 2020 - 14:51 #1
Hvis du har et program der rydder op i cache filer er det måske derfor, eller hvis chrome er sat til at rydde cookies når du afslutter chrome browser.

Tjek i "Indstillinger > Sikkerhed og privatliv > Cookies og andre websitedata",
find "Ryd cookies og websitedata, når du afslutter Chrome" og slå det fra(hvis det er aktiveret)
Link til Indstillinger, kopier-indsæt i adresselinje.
chrome://settings/cookies
Avatar billede Henrik W. Praktikant
05. oktober 2020 - 14:39 #2
Hvis du kører din browser i inkognito-mode, vil du blive logget ud hele tiden.
Hvis du f.eks. åbner et nyt faneblad, skal du logge ind igen.
Avatar billede peder2211 Novice
20. december 2020 - 11:18 #3
Tak for forslagene. Undskyld jeg ikke ikke har svaret på de forslag der er stillet til løsning af mit problem,  Desværre har ingen af løsningsforslagene løst problemet så jeg bliver stadig, med mellemrum, logget af flere gange daglig. Næsten altid er jeg logget af når jeg tænder min pc op ad dagen, men ikke hver gang. Jeg har endda afinstalleret såvel chrome som  gmail... problemet er der stadig. Jeg bruger f-secure som beskyttelse men kan ikke se i historikken om den har logget mig af googlekontoen. Jeg har flere google konti (foreningskonti) og alle bliver logget af samtidig.
Det er lige før de grå hår får overtaget....
Håber I vil prøve at svare igen selvom jeg var lang tid om at reagere...