Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
06. oktober 2020 - 10:13 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Outlook siger: Der er flere elementer på serveren. Hvilken setting?

Hvilken indstilling gør, at den siger det? Den siger det også, selvom jeg har hentet, går væk og tilbage igen. Især i 'Indbakke' er det lidt trels.

Jeg vil gerne have det væk, så alle mails ligger i mine lokale outlook-filer.
How to?
Avatar billede Slettet bruger
08. oktober 2020 - 13:48 #1
Det er antallet af downloads af tidligere mails;
Filer - Kontoindstillinger - "dit konto" - download tidligere mails: -> fuld skrue
Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
08. oktober 2020 - 14:05 #2
Jeg får ikke et menupunkt, som siger "download tidligere mails" :-/
Avatar billede Slettet bruger
08. oktober 2020 - 14:35 #3
du skal nok dobbelklikke på din mailadresse i dette vindue
Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
08. oktober 2020 - 14:57 #4
Tak, det hjalp!