Avatar billede danielnohr Novice
06. oktober 2020 - 23:03 Der er 3 kommentarer

Computer genstarter

Jeg har det her problem hvor når jeg starter min computer fungere det fint, men nå jeg så Åbner et spil fx. fifa genstarten pludselig? Hvad kan det være?
Tak på forhånd
Avatar billede nopsen Ekspert
07. oktober 2020 - 03:44 #1
inden nogen får den ide at hjælpe

https://www.computerworld.dk/eksperten/profil/246088
Avatar billede ErikHg Ekspert
07. oktober 2020 - 09:59 #2
#1 Det indsatte link siger alt.......!
Avatar billede kulawig Professor
07. oktober 2020 - 15:50 #3
hej danielnohr

jeg tænker du er forholdsvis nybegynder inden for det her med computere

men som jeg kan se ud af din tidligere tråd har du forsøgt at bygge en computer selv ...eller opgradere en eksisterende.

der er rigtig mange faldgruber i den proces, som kølepasta, forkert til spænding af køler, bios inkompatibilitet og tilstrækkelig strøm fra PSU.

folk herinde vil gerne hjælpe men de kræver som udgangspunkt at man har forsøgt selv (RTFM), så prøv et forum som  https://hwt.dk/
der vil du have muligheden for at for at få hjælp fra andre "hjemme byggere"

MVH
michael