Avatar billede Blondie Novice
09. oktober 2020 - 10:33 Der er 3 kommentarer

Problemer med kalender/aftalevisning i Outlook 2019

Ny PC - Ny office pakke, og så sidder jeg endnu en gang med et kalender problem - samme problem som da min gamle maskine skulle installeres:

Outlook "Hjem" har jeg valgt fra venstre: konti - mails med læseruden nederst - og til højre kalenderen med aftaler nedenfor.  Men jeg kan ikke få vist mine aftaler - hverken i kalenderen eller som de vanlige aftale bokse?

Inde på selve kalender-siden ligger alle mine aftaler, jeg kan bare ikke få dem til at komme frem på startsiden - der ligger en fuldkommen tom kalender. Nye aftaler kommer fint i kalenderen, men de bliver ikke vist. Jeg har prøvet med alle konti, importeret igen - og igen, men lige lidt hjælper det.

Jeg havde præcis samme problem sidst, men, der kunne Outlook 2010 fremvise dem på startsen via min hotmailkonto, men her i den nye 2019, vil ingen af dem komme frem på startsiden. 5-7 år er alt for længe uden min uundværlige kalender - så jeg bliver nødt til at gentage mig selv:

Kan I hjælpe?
Avatar billede ErikHg Ekspert
09. oktober 2020 - 11:56 #1
Jeg har også haft problemer med Outlook 2019, og har for at være ærlig ikke ret meget forstand på dette. Så det at jeg står som "ekspert" her på eksperten, er ikke pga.af, min indsigt i emnet mails o.l. Alligevel har jeg  - måske - fundet noget der kan hjælpe dig med at løse dit problem.

https://support.microsoft.com/da-dk/office/angiv-standardkalender-7c546486-0c7c-4870-964a-0d6eb4de83e0
Avatar billede Blondie Novice
10. oktober 2020 - 08:36 #2
@ErikHg

Mange tak for forsøget, desværre hjalp det ikke - Jeg har stadig en gabende tom kalender på startsiden - og ikke én eneste aftale til frit skue.

Jeg ville rigtig gerne uploade screenshot - der MÅ vel være flere end os to, der har bøvlet med det :)
Avatar billede ErikHg Ekspert
10. oktober 2020 - 10:45 #3
Der er helt sikkert flere end os to. Men der er heldigvis mange brugere på eksperten, der er villige til at hjælpe hvis de kan :-)