Avatar billede marthinmaria Praktikant
10. oktober 2020 - 21:08 Der er 1 kommentar

lastbilsimutalor

ssd harddisk er blevet installeret og derefter virker lastbilsimulatoren ikke rigtig mere.. lastbil i tomgang , så kører den med fulde omdrejninger..... trykker man på speederen går den ned i omdrejninger.. den gør det modsatte af den det skal ?
er der nogen som evt  kan hjælpe med det ?
:)
Avatar billede Slater Ekspert
11. oktober 2020 - 08:27 #1
Du skal nok fortælle lidt mere - f.eks. hvilket spil vi snakker om. Euro Truck Simulator 2 f.eks.? Og hvilken type controller er din speeder?

Har du slået parkeringsbremsen fra? Er du kommet til at skifte til manuelt gear og glemt at skifte til første?