Avatar billede Sarah Novice
12. oktober 2020 - 12:03 Der er 2 kommentarer

Apple watch - serie 3.

Hej,

Hvor meget taber et apple watch i værdi cirka pr. år?
Det er et serie 3, 42 mm skærm. Kan købes nyt for 2000kr.
Avatar billede INK Ekspert
12. oktober 2020 - 13:48 #1
Brugsværdien for dig kan jo stadig være pengene værd, men påtænker du at sælge, så afhænger det jo af hvad en køber vil give.
Kik på Den Blå Avis eller lignende og se prisniveauet.
Jeg gætter på en pris på 500-800 kr. afhængig af stand, men igen du skal jo finde en køber.
Avatar billede Sarah Novice
12. oktober 2020 - 17:43 #2
Jeg tænker på at købe et brugt ur. Men inde på DBA koster urene mellem 1100-1700kr, hvilket jeg synes lyder forholdsvis dyrt for elektronik, der er 2-3 år gammelt