Avatar billede tobberjas Seniormester
13. oktober 2020 - 13:15 Der er 1 kommentar

Bose Headphones 700

hej.
Jeg har fået nogle Bose Headphones 700.
Jeg har et spørgsmål til dem.
Jeg kan se, at der står, at man kan tilføje musiktjenester til dem.
F.EKs Tunein.
Jeg kan bare ikke lige finde ud af, hvordan dette gøres.
Når jeg går ind i Tunein, så står der, hvad man kan med tjenesten og så er der en, som hedder konto og anonym konto, men jeg kan ikke trykke på nogle af delene.
Jeg har prøvet at hente Tunein appen ned til min telefon, men det hjælper mig heller ikke med at tilknyttet tjensten til mine høretelefoner.
hvad er det, som jeg gør forkert?
På forhånd tak.
Mvh.
Tobberjas.
Avatar billede INK Ekspert
13. oktober 2020 - 15:25 #1
Dine Bose headphones forbinder til din telefon med Bluetooth. Så BT skal være slået til i indstillinger.

Tuneein har en 7 dages fri periode, men du skal formentlig oprette en konto med kreditkort og det hele. Såfremt du ikke senest 24 timer får udløb af trialperioden opsiger abonnementet, vil de trække på kortet.