Avatar billede Bormann Praktikant
13. oktober 2020 - 14:59 Der er 5 kommentarer

Warblade

Jeg vil gerne downloade rumskibsspillet, "Warblade". Men hver gang jeg forsøger at gøre det, sker der ikke noget.
Jeg har en MAC OSX 15´´ årgang 2018.
Avatar billede INK Ekspert
13. oktober 2020 - 16:42 #1
Hvilken side downloader du fra?

I indstillinger under sikkerhed og anonymitet skal du acceptere installation af fremmede (ikke købt i App Store) programmer.
Avatar billede Bormann Praktikant
13. oktober 2020 - 17:03 #2
Fra dette link: https://warblade-mac.en.softonic.com/mac.

Jeg har været inde under sikkerhed og anonymitet, men jeg synes ikke, at der er noget, der dukker op med hensyn til installation.
Avatar billede INK Ekspert
13. oktober 2020 - 17:11 #3
Linket ender på en side, der ikke findes ?

Har du prøvet denne
http://emv-software.weebly.com/products.html

Kender ikke siden og kender ikke spillet, så det er på eget ansvar.
Avatar billede Slater Ekspert
13. oktober 2020 - 18:05 #4
#3: Siden findes ikke fordi OP har skrevet et punktum efter. Bare fjern det.

- Men det sagt, så er Warblade et spil fra 2003 fra en norsk soloudvikler. Det er meget sandsynligt spillet simpelthen bare ikke virker længere på moderne OS'er.
Avatar billede INK Ekspert
13. oktober 2020 - 18:25 #5
Enig med #4.
Du kan vel downloade det? Og hvad sker så under installationen?