Avatar billede 450025 Ekspert
14. oktober 2020 - 04:01 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvordan legge pil i et Word Dokument

Kan noen hjelpe meg med dette – har valgt Figur i Word hvordan får jeg plaser den her.
https://ibb.co/zVCLj8T
Fortell gjerne om andre evt måter som kan Brukes også om du vet. Takk for hjelpen Arne.
Avatar billede stjans Guru
14. oktober 2020 - 09:50 #1
Hej Arne,

2 mellemrumsstreger og "større end" tegnet giver en pil i WORD
Avatar billede 450025 Ekspert
14. oktober 2020 - 11:53 #2
Jeg  skal prove dit svar elles se her.
Jeg har fått begrensninger når jeg spor her.  Har du sett bilde? https://ibb.co/V23b698
Det står under Grubbe og da treng jeg veiledning fra noen som kan?

1.Har du en trillebåra  jeg får låne – så vil jeg trille det ditt jeg trenger det manuelt og opp til der der slal stå    ABC Stavekontroll      Er der hindringer på veien en Knapp eller noe jeg må Trykke på -  så fortell    er der Trafikks lys så venter jeg til det blir klart      vil ikke bli kjort.ned.
Stavekontrollen er opp ved Fil og Hjem –  Der vil jeg tippe det av for jeg trenger det der. Takk for hjelp og frakte middel.

2. Vet du ikke så ikke svar jeg har god tid – er omtrent blind også – det betyr jeg har et handikapp ser omtrent ikke..
Det står under Grubbe og da treng jeg lidt veiledning. for og nå målet for dagen det går ikke raskt når man er 83 år men Takk.
Avatar billede 450025 Ekspert
15. oktober 2020 - 03:51 #3
Takk for ditt svar stjans det funker fint men jeg ville gjerne ha denne somr er Figur klare du og hjelpe meg med dette.
Se skjermklipp -        https://ibb.co/bbDJQ9c
Jewg vil bli meget glad om du kan det for meg.
Da vil jeg lage en Mal på dette for senere bruk  -  Jeg husker bare ikke hvordan jeg gjore dette.
Se på dette Bilde og  Takk til deg for dette.        https://ibb.co/3dM9CBJ
Avatar billede 450025 Ekspert
15. oktober 2020 - 16:41 #4
Løsning på den oppgaven er ikke løst derfor lukker jeg tråden.
Avatar billede falster Ekspert
15. oktober 2020 - 21:43 #5
I (ganske vist Word 2007 på dansk) er det i "Indsæt" -> gruppen "Illustrationer" -> knappen "Illustrationer".

Under "Streger" kan man finde simple pile. ( 5- 10 stykker).

Under "Blokpile" mere avancerede pile (ca. 27 forskellige).