Avatar billede jeppe2511 Novice
19. oktober 2020 - 16:49 Der er 6 kommentarer

Man muligvis hacket

Min router er havnet på sådan en måde at lige så snart jeg putter mit stik i computeren, så stiller det. Hvad kan jeg gøre?
Avatar billede jeppe2511 Novice
19. oktober 2020 - 16:50 #1
Min router
Avatar billede Slater Ekspert
19. oktober 2020 - 17:37 #2
Hvad betyder "så stiller det"?
Avatar billede jeppe2511 Novice
19. oktober 2020 - 18:09 #3
Min fejl. Jeg skrev forkert. Jeg mener "så driller det"
Avatar billede jeppe2511 Novice
19. oktober 2020 - 18:11 #4
Jeg prøver at downloade nogle programmer til at Hard reset min nokia 300, som er sikkerhedslås, med den vil ikke lade mig hente filen...
Avatar billede Slater Ekspert
19. oktober 2020 - 18:56 #5
Fair. "Så driller det" er dog ikke en særlig god beskrivelse af problemet.
Sker det kun når du forsøger at hente en fil? Hvad præcis sker der?
Avatar billede Jan Seniormester
19. oktober 2020 - 19:42 #6
du ved absolut ingenting om din router.
derfor vil jeg anbefale at du geninstallerer din netkort driver.

du har et bestemt bundkort, evt med netkort drivere.
find det på din bundkort producents hjemmeside, og installer det.

hvis det ikke hjælper, så kontakt din internetudbyder og bed om at få en ny router.

du er IKKE hacket.